Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden pas verzonden na betaling. Bij ‘iDEAL betalingen’ wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden. Wij versturen bestellingen doorgaans vijf keer per week. Als je voor 14.00 uur bestelt, heb je volgens PostNL de volgende dag de kinderkleding al in huis. Wil je zeker weten wanneer een bestelling wordt verzonden, stuur dan een e-mail naar info@mylittledress.nl.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Indien de bestelling per pakketpost is verzonden ontvang je per omgaande een Track & Trace code. Op de website van PostNL kun je je bestelling volgen en precies zien wanneer deze bij je wordt afgeleverd. Kijk ook op `bezorgen`. Indien je bestelling per brievenbuspost is verzonden, ontvang je geen Track & Trace code.

Kan ik een bestelling retourneren?
Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze natuurlijk geretourneerd worden. Echter gelden er voor retouren wel enkele voorwaarden en hanteren wij een retour-procedure welke vermeld staan op de pagina `retourneren`.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe kan ik dat doen?
Wanneer je een bestelling wilt annuleren, verzoeken we je ons dit zo snel mogelijk per email te laten weten. Vermeld hierin indien nodig je bankgegevens. Wij bevestigen je verzoek per e-mail. Als de bestelling nog niet is verzonden zullen we het aankoopbedrag, wanneer je dit al voldaan hebt, terugstorten. Als de bestelling nog niet bij PostNL is aangeboden zullen we tevens eventuele verzendkosten aan jou crediteren. Indien de bestelling al is verzonden, storten we het aankoopbedrag terug zodra we het artikel/de artikelen retour ontvangen hebben.

Levert Mylittledress.nl ook naar het buitenland?
Jazeker, My Little Dress kan ook leveren in het buitenland. Uiteraard worden daar ook verzendkosten voor berekend. Je kunt zelf kiezen hoe je het verzonden wilt hebben. Kijk op www.postnl.nl wat de tarieven zijn. Heb je vragen? Neem dan contact met ons op per mail: info@mylittledress.nl.

Hoe kan ik het jurkje wassen? 
Om de kwaliteit van de stof en het model zo lang mogelijk te behouden adviseren wij om het wasadvies nauwkeurig op te volgen. Dit staat uitgelegd op de pagina `Productinformatie en wasadvies` of op het waslabel in het jurkje. 

Hoe kan ik jullie het snelst bereiken?
My Little Dress is het beste bereikbaar via info@mylittledress.nl.

Klachten
Ondanks alle inspanningen van onze kant, kan het natuurlijk voorkomen dat er iets niet goed gaat met de afhandeling van de bestelling of dat er iets mis is met het aangekochte artikel.

Heb je een klacht: stuur een email naar info@mylittledress.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en proberen samen tot een oplossing te komen. Verkeerd geleverde artikelen worden indien mogelijk omgeruild (op onze kosten) of worden terugbetaald indien niet meer leverbaar.

 

 

 

My Little Dress

  • Dubbelzijdig draagbaar
  • Limited edititions
  • Voor 14 uur besteld, volgende werkdag in huis
  • Veilig betalen met IDeal en PayPal

 

© 2012 - 2018 My Little Dress | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel